Имайте предвид, че почти всички етапи от еднакво значение за седем вида ресурси и сайтове:
- онлайн магазини;
- ресурси на специфични продукти или отделни услуги;
- новини ресурси;
- сайтове-визитки, които не са едностранични;
- корпоративни ресурси;
- форуми;
- информационен дъски (реклама).
В началото на описания на всеки етап, ние ще се съсредоточи, за кои точно ресурси е от значение.
SEO популяризиране на уеб сайт самостоятелно стъпка по стъпка инструкции :
1) Анализатор
От значение за сайтове: за всички.
Анализ на предлаганите на потребителите на стоки, услуги, общата оценка на работата на сайта, ви позволяват да се разбере в каква посока трябва да се движат и каква част от работата се изпълнява на първо място.
Моля, обърнете внимание! На аналитичен етап се създава най-важното – стратегия за насърчаване и подробен план за всички действия.
Какво включва анализ?
По време на провеждане на анализ на сайта специалист оценява веднага няколко параметри:
- колко ресурс се "виждат" на потребителите за запитвания от различен тип: високо/средно/ниско - честота;
- анализира работата на сайтовете на конкурентите и на фирмите, които заемат водеща позиция в тази област, ясно да се разбере, какво точно трябва да се направи, отколкото на конкуренцията имат предимство и т.н.;
- провеждане на изследвания на структурата на ресурси лидери, оценява ги референтен профил.
- определя тематични справки, които са необходими за насърчаване на целевите страници;
- притежава пълна аналитична работа, въз основа на издаване в търсачките, както и оценка на цялостното, системна работа на ресурса.
- смяна на платформата (CMS), която работи на сайта;
- адаптивност на сайта на устройства от различен тип;
- смяна на протокол https и др.
Моля, обърнете внимание! Аналитична компонент дава възможност да се определи бюджет на популяризиране на уеб сайт.
Имайте предвид, че всички големи работи, извършвани се предварително, тъй като в противен случай е възможна ситуация е, че някои видове работа точно за насърчаване ще бъде невъзможно да се изпълнят по технически причини.
2) Формиране на първичен ядрото търсения
От значение за сайтове: за всички.
- Serpstat;
- Wordstat;
- и много други.
Всички заявки след събиране се разпределят по групи.
Първичното ядро е необходимо, за да:
- пълноценно да се създаде обща структура на ресурсите;
- създаване на шаблони за генериране;
- ръчно формират всички мета тагове и заглавия на първа, втора поръчки;
- подготви статия за целевите страници;
- формиране на правилна повторно свързване страници;
- провеждане на ефективна външна оптимизация;
- да се анализира общата видимост изготвен от първичното ядро.
Моля, обърнете внимание!
Размер СЯ зависи от характеристиките на сайта. Например, дори и за обикновените "визитни картички" на ядрото може да съдържа няколко десетки, и дори стотици заявки за търсене. А за интернет-магазините – и повече (няколко десетки хиляди).
3) Създаване на широка структура
От значение за сайтове: за всички.
Въведение прости ключова заявка в лентата за търсене ви позволява да видите в издаването на сайт, страници, които са най-подходящи тези изисквания.
Съвет!
За ултра ниска честота запитвания (въведен не повече от 5 пъти в продължение на един месец) оптимизиране на отделните стоки. Тъй като при насърчаване на целевите страници те ще "крадат" статичен тегло.
Висок заявки трябва да се използва за категориите на сайта, а средно - и ниско = статични страници филтри.
Как да се генерират идеи за засаждане на нови страници?
Изберете четири от основните "маршрути", където ще можете да си извадим нови идеи:
- задълбочено анализиране на резултатите в serps;
- анализирането на сайтовете на конкурентите и на лидерите на вашата ниша;
- вътрешно търсене;
- анализирането на асортимент/спектър от стоки/услуги.
Ако това е голям магазин, офиси, които работят в различни градове, или на дружеството, също представена в различни населени места, райони, общият брой на целевите страници се умножава по броя на представителства.
Моля, обърнете внимание! На всяка страница трябва да се използва само уникални статии.
Но за да се получи необходимия резултат, главните работа по създаването на структура трябва да се извърши възможно най-бързо.
4) SEO популяризиране на уеб сайт от себе си: създаване на ЗАДАНИЕ за вътрешна оптимизация
От значение за сайтове: за всички.
На този етап задължително трябва да се направи (изброени в ред на значимост – от повече към по-малко):
- създаване на автоматично генериране на мета тагове и заглавието на първия ред – в основата на това са шаблони на съществуващите категории, продукти и много други;
- създаване на ЦПУ – разбираемо за човека url адреси;
- пълна оптимизация на всички филтри;
- проучване, колко бързо се отговаря на сървъра при зареждане на страницата и ускоряване на отговор;
- премахване на всички отнема;
- създаване на XML карта;
- ако на сайта има няколко езикови версии, се извършва настройка на многоезичие;
- оптимизация на страници пагинация, код на отговор от сървъра и заглавни страници;
- настройването на микро-ивици за прегледи, цялата информация, която се използва в страниците за повикване на стоките.
5) Вътрешна повторно свързване
От значение за сайтове: за всички, с изключение на сайтове-визитки.
Понякога по пътя към класиране на сайта става малък статичен тегло страници, популяризиране при провеждане на оптимизация.
Моля, обърнете внимание!
Създаване на целевите страници – важен етап. Но не по-малко важна е вътрешната перелинковка, благодарение на която не само потребителите, но и роботите могат да се придвижват свободно из страниците на сайта.
6) Контентная оптимизация
От значение за сайтове: за всички, освен форуми.
Моля, обърнете внимание! Статии имат пряко въздействие, както върху класирането на страници при бан висока частотности, а също така на това, как точно се извършва показване на заявки с "дълга опашка".
7) SEO промоция сайт за себе си: за работа с пълзене бюджет
От значение за сайтове: онлайн магазини, ресурси, специфични продукти или отделни услуги, информационни табла.
Често собствениците на ресурсите, да се запознаят само с няколко материали на тази тема, след като прочетох няколко статии за оптимизация тагове и филтри, започват да "генерира" едва ли не стотици страници безполезни филтри, които, като цяло, няма заявка или ключови думи има много малко.
Освен това, не се извършва закриването на робота страници, в които се пресичат два филтъра на един блок и т.н., не се извършва скриване на страници на различни видове сортиране
- по стойността на продукта/услуги;
- за марката;
- рейтинг на стоки/услуги;
- и т.н.
Дори и ако е правилно, максимално компетентно да прекарате всички останали работа, точно изброени нарушения ще доведат до това, че сайтът, така и не ще влязат в индекса.
И при всичко това – статичен тегло страници на всички категории значително се понижи.
Така че, за да се избегне реални проблеми, с краулинговым бюджет трябва да работи само за онези, които имат реален опит в тази сфера.
8) Подобряване на ползваемостта на сайта
От значение за сайтове: за всички.
На този етап специалистите се стремят да постигнат, за да:
- потребителят не се връщал с уеб сайт в резултатите на търсачката за издаване;
- значително понижаване на общия брой на откази;
- да се подобри общото време на престой на посетител на вашия сайт на една страница.
Моля, обърнете внимание! Правилно, честно оформление на страница "За нас" позволява да се подобри доверието, както на посетителите, така и на търсачките.
За намаляване на размера скача се препоръчва да се извърши работа по опростяване на навигация в сайта.
9) Външна оптимизация на уеб сайт
От значение за сайтове: за всички ресурси, независимо от техния вид и тематичен пълнене, където има високо ниво на конкуренция.
Не забравяйте! Колкото по-качествени, "влиятелни" ресурси линк към вашия сайт, толкова по-силен става вашият сайт за търсачките.
- да се ползват услугите на специализираните борси;
- подреждаме връзки в тематични форуми;
- за да преговаря за поставянето на линкове към други сайтове.
Но най-полезни линкове ще бъдат тези, които потребителите сами поставят, като се позовава на сайт – затова е толкова важно да формират максимално качествено съдържание!
10) SEO популяризиране на уеб сайт от себе си: увеличаване на реализациите от посетителите в клиенти
От значение за сайтове: за всички ресурси, с изключение на форуми.
Този етап предполага наличието на интегрирани знания в много сфери:
- дизайн;
- маркетинг;
- генериране на уникално и качествено съдържание;
- и много други.
- правите промени във формуляра за поръчка;
- промяна на дизайн на страницата чрез малки "редакции", като смяна на цветовете на отделните елементи;
- ефективната работа с коментарите на сайта;
- добавянето на допълнителни начини за връзка с консултантите директно чрез услугите на вашия сайт;
- извършване на настройки, техники на граничната точка на изпращане.
Моля, обърнете внимание! Тук можем да правим само по една стотна от един възможни разработки, които предвиждат увеличаване на обменния курс.
11) Поэтапная оптимизация на страници
От значение за сайтове: за всички, с изключение на визитни картички.
- промяна на структурата на сайта;
- промяна и допълнение на мета тагове;
- подобряване на вътрешната повторно свързване и др.
Привидно, човек може постепенно, стъпка по стъпка достигне поставена резултат, но работата непрекъснато се усложнява поради факта, че алгоритмите на търсачките периодично се променят.
Затова е важно да държат ръка на пулса" и има време да направи промени в избраната от вас стратегия, подобряване на нея.
SEO популяризиране на уеб сайт от себе си: в резултат на всички етапи на SEO оптимизация на уеб сайт
За да не пропуснете нови полезни и информативни ревюта, абонирайте се за нашия блог!
Няма коментари:
Публикуване на коментар