Софтуер - kaldata.com

сряда, 3 май 2023 г.

SEO популяризиране на уеб сайт сами: 11 етапа на промоция

 SEO популяризиране на уеб сайт сами – сложен процес, включващ в себе си няколко етапа. Само правилното изпълнение на всеки един от тях ще осигури гарантиран резултат. Искате ли да научите как блокирането развивам и да заеме водещи позиции и привличане на постоянен трафик реални посетители? Прочетете нашите препоръки! Добре дошъл, богат опит в популяризирането на сайтове позволява на конкретни и ефективни съвети.

 

SEO популяризиране на уеб сайт сам

Имайте предвид, че почти всички етапи от еднакво значение за седем вида ресурси и сайтове:

  • онлайн магазини;
  • ресурси на специфични продукти или отделни услуги;
  • новини ресурси;
  • сайтове-визитки, които не са едностранични;
  • корпоративни ресурси;
  • форуми;
  • информационен дъски (реклама).

В началото на описания на всеки етап, ние ще се съсредоточи, за кои точно ресурси е от значение.

SEO популяризиране на уеб сайт самостоятелно стъпка по стъпка инструкции:

1) Анализатор

От значение за сайтове: за всички.

Анализ на предлаганите на потребителите на стоки, услуги, общата оценка на работата на сайта, ви позволяват да се разбере в каква посока трябва да се движат и каква част от работата се изпълнява на първо място.

Моля, обърнете внимание! На аналитичен етап се създава най-важното – стратегия за насърчаване и подробен план за всички действия.

Какво включва анализ?

По време на провеждане на анализ на сайта специалист оценява веднага няколко параметри:

  • колко ресурс се "виждат" на потребителите за запитвания от различен тип: високо/средно/ниско - честота;
  • анализира работата на сайтовете на конкурентите и на фирмите, които заемат водеща позиция в тази област, ясно да се разбере, какво точно трябва да се направи, отколкото на конкуренцията имат предимство и т.н.;
  • провеждане на изследвания на структурата на ресурси лидери, оценява ги референтен профил.
  • определя тематични справки, които са необходими за насърчаване на целевите страници;
  • притежава пълна аналитична работа, въз основа на издаване в търсачките, както и оценка на цялостното, системна работа на ресурса.

Всички тези дейности са важни, тъй като дава възможност ясно да се разбере, необходими ли са някакви големи промени в работата на сайта или не. Например, сред тях са вероятни промени могат да се разграничат:

  • смяна на платформата (CMS), която работи на сайта;
  • адаптивност на сайта на устройства от различен тип;
  • смяна на протокол https и др.

За провеждането на мащабни промени, ремонти професионалист непременно ще информира предварително. Това е необходимо, за да се приведе в съответствие с програмисти определени видове работа, а също така да се разбере, възможни са ли те по принцип.

Моля, обърнете внимание! Аналитична компонент дава възможност да се определи бюджет на популяризиране на уеб сайт.

Имайте предвид, че всички големи работи, извършвани се предварително, тъй като в противен случай е възможна ситуация е, че някои видове работа точно за насърчаване ще бъде невъзможно да се изпълнят по технически причини.

2) Формиране на първичен ядрото търсения

От значение за сайтове: за всички.

След провеждане на аналитичен етап се появява много важни данни. Които се вземат предвид всички фактори. Сега може да се премине към набиране на заявки за търсене или семантично ядро. За тази цел се прилагат различни услуги:

  • Serpstat;
  • Wordstat;
  • и много други.

Всички заявки след събиране се разпределят по групи.

Първичното ядро е необходимо, за да:

  • пълноценно да се създаде обща структура на ресурсите;
  • създаване на шаблони за генериране;
  • ръчно формират всички мета тагове и заглавия на първа, втора поръчки;
  • подготви статия за целевите страници;
  • формиране на правилна повторно свързване страници;
  • провеждане на ефективна външна оптимизация;
  • да се анализира общата видимост изготвен от първичното ядро.

Моля, обърнете внимание! Размер СЯ зависи от характеристиките на сайта. Например, дори и за обикновените "визитни картички" на ядрото може да съдържа няколко десетки, и дори стотици заявки за търсене. А за интернет-магазините – и повече (няколко десетки хиляди).

За съставяне на семантично ядро често отива доста време. Всичко зависи от предмета, вида, размера сайта. В някои случаи подготовка на ядрото отнема три-четири месеца.

За да се опрости работата, за да не се забави оптимизация на сайта, ядрото може да бъде разделена на определени групи – например, по категории на сайта. И впоследствие извърши разширение на вече изготвен на ядрото заедно с други произведения на изкуството.

3) Създаване на широка структура

От значение за сайтове: за всички.

"Търсачки" неуморно се усъвършенстват, да ги търсачки алгоритми стают все по-добре и по-добре. По този начин, те успяват да показват страници, които максимално точно да отговарят на запитвания от потребителите.

Въведение прости ключова заявка в лентата за търсене ви позволява да видите в издаването на сайт, страници, които са най-подходящи тези изисквания.реватность запитвания

Се конкурират да е много трудно. За да пробие в първия ред, трябва да се създаде най-широка структура. Под всички групи "ключове" създава своя собствена кацане страница – естествено, оптимизиран по подходящ начин.

Съвет! За ултра ниска честота запитвания (въведен не повече от 5 пъти в продължение на един месец) оптимизиране на отделните стоки. Тъй като при насърчаване на целевите страници те ще "крадат" статичен тегло.

Висок заявки трябва да се използва за категориите на сайта, а средно - и ниско = статични страници филтри.

Как да се генерират идеи за засаждане на нови страници?

Изберете четири от основните "маршрути", където ще можете да си извадим нови идеи:

  • задълбочено анализиране на резултатите в serps;
  • анализирането на сайтовете на конкурентите и на лидерите на вашата ниша;
  • вътрешно търсене;
  • анализирането на асортимент/спектър от стоки/услуги.

Ако това е голям магазин, офиси, които работят в различни градове, или на дружеството, също представена в различни населени места, райони, общият брой на целевите страници се умножава по броя на представителства.

Моля, обърнете внимание! На всяка страница трябва да се използва само уникални статии.

Ясно е, че това изисква много време и усилия. Но тъй като големи проекти предполагат създаване на нови страници филтри за едни или други определени категории няколко месеца, а след това и няколко години след старта на оптимизация.

Но за да се получи необходимия резултат, главните работа по създаването на структура трябва да се извърши възможно най-бързо.

4) SEO популяризиране на уеб сайт от себе си: създаване на ЗАДАНИЕ за вътрешна оптимизация

От значение за сайтове: за всички.

Същността на този етап се състои в извършване на корекции във вътрешната оптимизация е ресурс, както и провеждане на необходимите действия, с всички седящи страници за конкретни, вече подготвени предварително група "дясната колона". Паралелно специалист премахва всички дублети страници.

Тази работа предполага пълноправен технически одит ресурс. Именно след неговото провеждане се създава ЗАДАНИЕ за провеждане на вътрешна оптимизация.

На този етап задължително трябва да се направи (изброени в ред на значимост – от повече към по-малко):

  • създаване на автоматично генериране на мета тагове и заглавието на първия ред – в основата на това са шаблони на съществуващите категории, продукти и много други;
  • създаване на ЦПУ – разбираемо за човека url адреси;
  • пълна оптимизация на всички филтри;
  • проучване, колко бързо се отговаря на сървъра при зареждане на страницата и ускоряване на отговор;
  • премахване на всички отнема;
  • създаване на XML карта;
  • ако на сайта има няколко езикови версии, се извършва настройка на многоезичие;
  • оптимизация на страници пагинация, код на отговор от сървъра и заглавни страници;
  • настройването на микро-ивици за прегледи, цялата информация, която се използва в страниците за повикване на стоките.

5) Вътрешна повторно свързване

От значение за сайтове: за всички, с изключение на сайтове-визитки.

Понякога по пътя към класиране на сайта става малък статичен тегло страници, популяризиране при провеждане на оптимизация.

Става дума за липса на качествена повторно свързване. Заради това, което за търсене роботът не може да се получи от една страница към друга. Именно поради този сайт така и не се индексират от търсачките.

вътрешна прелиновка

Най-често подобен проблем "скача" там, където има страници, оптимизирани филтри. Това означава, че потребителят получава на определена страница, чрез създаването на някои настройки на филтъра. Но търсещ робот да го намерите просто не може!

Моля, обърнете внимание! Създаване на целевите страници – важен етап. Но не по-малко важна е вътрешната перелинковка, благодарение на която не само потребителите, но и роботите могат да се придвижват свободно из страниците на сайта.

На този етап на вътрешна оптимизация включва изграждане на ясна перелинковки категории на менюто – за тези цели е прието да се използват специални скриптове, в които и се добавят всички предварително приготвени и разделени по групи заявки за търсене. Това позволява на специалист за носене на статичното тегло страници ниска конкуренция на страници, при които нивата на влагане достига по-високи показатели. Повече за това, как правилно да използвате повторно свързванеи какви са видове повторно свързване можете да научите от нашата статия: https://boshnikoff.com/perelinkovka-stranits/

6) Контентная оптимизация

От значение за сайтове: за всички, освен форуми.

На този етап се извършва формирането на уникални мета тагове – ръчно – както и заглавията на първо ниво. В своята работа оптимизатор се основава на "дългата опашка" на "дясната колона" за онези страници, в които има реална нужда.

ниска честота запитвания на дълга опашка

Успоредно с това за популяризиране на страници се осъществява писане на статии по всички заявки, които са били събрани предварително. Разбира се, заедно с това е задължително да се отчитат всички изисквания на "търсещите".

Моля, обърнете внимание! Статии имат пряко въздействие, както върху класирането на страници при бан висока частотности, а също така на това, как точно се извършва показване на заявки с "дълга опашка".

7) SEO промоция сайт за себе си: за работа с пълзене бюджет

От значение за сайтове: онлайн магазини, ресурси, специфични продукти или отделни услуги, информационни табла.

пълзене бюджет – понятие, свързано с паяк. То означава броя на страниците, които робот може да премине в сайта за един патрул.

Често собствениците на ресурсите, да се запознаят само с няколко материали на тази тема, след като прочетох няколко статии за оптимизация тагове и филтри, започват да "генерира" едва ли не стотици страници безполезни филтри, които, като цяло, няма заявка или ключови думи има много малко.

Освен това, не се извършва закриването на робота страници, в които се пресичат два филтъра на един блок и т.н., не се извършва скриване на страници на различни видове сортиране

  • по стойността на продукта/услуги;
  • за марката;
  • рейтинг на стоки/услуги;
  • и т.н.

Това е най-грубата нарушения, които имат отрицателно въздействие върху оптимизация на уеб сайт. Тъй като търсачките "машина" в такава ситуация са в състояние да задържат индексирането само на отделни страници, филтри, след което те просто напускат ресурс.

Дори и ако е правилно, максимално компетентно да прекарате всички останали работа, точно изброени нарушения ще доведат до това, че сайтът, така и не ще влязат в индекса.

И при всичко това – статичен тегло страници на всички категории значително се понижи.

Така че, за да се избегне реални проблеми, с краулинговым бюджет трябва да работи само за онези, които имат реален опит в тази сфера.

8) Подобряване на ползваемостта на сайта

От значение за сайтове: за всички.

Роботите на търсачките, алгоритмите на търсачките се обърне внимание и на такъв фактор, като взаимодействие на потребителя с ресурс. Тоест, става дума за такова понятие, като поведенчески фактори.

схема за ползваемост на уеб сайт

На този етап специалистите се стремят да постигнат, за да:

  • потребителят не се връщал с уеб сайт в резултатите на търсачката за издаване;
  • значително понижаване на общия брой на откази;
  • да се подобри общото време на престой на посетител на вашия сайт на една страница.

Трябва да добавя, че адаптивността на сайт, тоест неговата правилното показване на екрана на мобилни телефони, позволява значително подобряване на видимостта на сайта в такъв компонент, като мобилна издаване. Това, от своя страна, ще доведе до увеличаване на трафика от мобилни телефони, таблети и т.н.

Моля, обърнете внимание! Правилно, честно оформление на страница "За нас" позволява да се подобри доверието, както на посетителите, така и на търсачките.

За намаляване на размера скача се препоръчва да се извърши работа по опростяване на навигация в сайта.

9) Външна оптимизация на уеб сайт

От значение за сайтове: за всички ресурси, независимо от техния вид и тематичен пълнене, където има високо ниво на конкуренция.

Някои дисциплини, където се наблюдава ниско ниво на конкуренция, изобщо не е задължително провеждане на натрупване на външната референтна маса. Въпреки това, тези сайтове днес се срещат все по-рядко. В днешно време е почти невъзможно без такава маса.

SEO популяризиране на уеб сайт самостоятелно външна оптимизация на сайта схема

Не забравяйте! Колкото по-качествени, "влиятелни" ресурси линк към вашия сайт, толкова по-силен става вашият сайт за търсачките.

Има няколко основни тенденции, които позволяват да се изгради собствен референтен профил и изберете донори. За това е взето:

  • да се ползват услугите на специализираните борси;
  • подреждаме връзки в тематични форуми;
  • за да преговаря за поставянето на линкове към други сайтове.

Но най-полезни линкове ще бъдат тези, които потребителите сами поставят, като се позовава на сайт – затова е толкова важно да формират максимално качествено съдържание!

10) SEO популяризиране на уеб сайт от себе си: увеличаване на реализациите от посетителите в клиенти

От значение за сайтове: за всички ресурси, с изключение на форуми.

Погрешно се счита, че на реализация са неразривно свързани с продажбите на даден продукт. Всъщност под преобразуване трябва да се разбере и поръчка на някакъв вид услуги, и абонамент за бюлетина и т.н.

SEO популяризиране на уеб сайт за самостоятелно изчисление на реализация на уеб сайт

Този етап предполага наличието на интегрирани знания в много сфери:

  • дизайн;
  • маркетинг;
  • генериране на уникално и качествено съдържание;
  • и много други.

Какви действия се извършват на първо място? Няколко от тях:

  • правите промени във формуляра за поръчка;
  • промяна на дизайн на страницата чрез малки "редакции", като смяна на цветовете на отделните елементи;
  • ефективната работа с коментарите на сайта;
  • добавянето на допълнителни начини за връзка с консултантите директно чрез услугите на вашия сайт;
  • извършване на настройки, техники на граничната точка на изпращане.

Моля, обърнете внимание! Тук можем да правим само по една стотна от един възможни разработки, които предвиждат увеличаване на обменния курс.

11) Поэтапная оптимизация на страници

От значение за сайтове: за всички, с изключение на визитни картички.

Този етап е доста дълъг, тъй като включва голям брой задачи, които се решават постепенно. И зависи от класиране на страници и анализ на трафика. За такива задачи са:

  • промяна на структурата на сайта;
  • промяна и допълнение на мета тагове;
  • подобряване на вътрешната повторно свързване и др.

Привидно, човек може постепенно, стъпка по стъпка достигне поставена резултат, но работата непрекъснато се усложнява поради факта, че алгоритмите на търсачките периодично се променят.

Затова е важно да държат ръка на пулса" и има време да направи промени в избраната от вас стратегия, подобряване на нея.

SEO популяризиране на уеб сайт от себе си: в резултат на всички етапи на SEO оптимизация на уеб сайт

Ние представихме ви 11-ть основни стъпки за насърчаване на сайтове. Естествено, има много аспекти, малки неща, които ние умишлено не са включени в тази статия, за да не се изтеглят вас. За тях – повече в тематични статии.

Например, за тези аспекти може да се дължи на точността на пренасяне на сайта, ако е необходимо смяна на платформата. Или адаптивност на сайта за мобилни устройства.

За да не пропуснете нови полезни и информативни ревюта, абонирайте се за нашия блог!

Няма коментари:

POST /IndexNow HTTP/1.1 Content-Type: application/json; charset=utf-8 Host: { "host": "www.example.org", "key": "POST /IndexNow HTTP/1.1 Content-Type: application/json; charset=utf-8 Host: { "host": "https://nugno.blogspot.com", "key": "3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857", "keyLocation": "https://nugno.blogspot.com/3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857.txt", "urlList": [ "https://www.example.org/url1", "https://nugno.blogspot.comfolder/url2", "https://www.example.org/url3" ]", "keyLocation": "https://nugno.blogspot.com3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857.txt", "urlList": [ "https://nugno.blogspot.comurl1",