Софтуер - kaldata.com

вторник, 23 май 2023 г.

Как да започнем партньорски маркетинг: 9 стъпки към успешния бизнес афилиейт маркетинг

 

Как да започнем партньорски маркетинг: 9 стъпки към успешния бизнес афилиейт маркетинг

Производството на филиал на маркетинга,установена в 12 милиарда щатски долара, предлага голям потенциал за печелене на пари в ИнтернетОсвен гъвкавост и нисък риск, този модел на онлайн-бизнес почти не изисква разходи за стартиране.

Когато започнете свой собствен бизнес по партнерскому маркетинг, разбиране на основите ще ви помогне да настроите справедливи очаквания и да се избегне грешки в партньорски маркетинг.

В тази статия ще обясни всичко, което трябва да знаете за това как да започнем партньорски маркетинг – от избора на ниша до проследяване на успеха в Интернет.

Как да започнем Партньорски маркетинг – Видеоурок

Научете как да започнете партньорски маркетинг от нулата и получавате пасивни доходи в Интернет!

АБОНИРАЙТЕ СЕ ЗА НОВИ ВИДЕО УРОЦИ!Академия Хостингеров

Как да започнем Партньорски маркетинг

В следващите раздели ние ще ви разкажем за това, как да започнем партньорски маркетинг.

Стъпка 1. Решете с Ниша

Първата стъпка във всяка успешна стратегия за филиал на маркетинга е да изберете сегментированного целеви пазар и аудитория, известен също като ниша.

Нишевый пазар, обикновено се характеризира с общи интереси или демографски характеристики, които впоследствие влияят на качеството на продукта и неговата цена.

Например, в индустрия за грижа за кожата специфични ниши могат да включват средства за грижа за кожата на деца, средства против стареене или склонную към акне кожа.

Да се съсредоточи върху малък сегмент от пазара по-ефективно, отколкото се опитва да последват или да се хареса на цялата индустрия. По този начин, става по-лесно да се постигне познаваемост на марката, разширяване на експертни знания и укрепване на доверието.

Ето някои съображения, които ще ви помогнат да изберете ниша за филиал на маркетинга.

  • Започнете със своята страст и интерес. Изборът на тема, която ви интересува, ще направи създаване на съдържание приятно. Като алтернатива на избор на тема, която вие вече сте усвоили – познаване на продукта ще помогне да се утвърди като надежден източник.
  • Анализ на конкурентите си. Определете нивото на трудност навлязат в тази ниша. Ако това е ниша с висока конкуренция, намерете и маркирайте своята уникална точката на продажба, за да се открояват на фона на конкурентите.
  • Оценка на търсенето на пазара. Уверете се, че избраната от вас ниша е печеливша и устойчива. Изберете вечнозелени пазари, които се радват на постоянно търсене през цялата година. Едно бързо търсене в Google Trends или Ubersuggest ще ви помогне да проверите за популярността на ключовите думи.
Преглед на ключови думи "анти-стареене грижа за кожата" на Ubersuggest включва обема на търсене, сложността на SEO и цена за клик.

Стъпка 2. Изберете платформа

След избора на партньорска ниша следващата стъпка е избор на платформа за публикуване на съдържание. Две основни опции за стартиране на афилиейт маркетинг - това са социалните мрежи и персонални уеб сайтове.

С 4,62 милиарди редовни потребители поддържане на вашия афилиейт маркетинг в социалните мрежи - чудесен вариант, особено ако вече имате абонати.

Платформа за социални мрежи, осигуряват добри възможности за взаимодействие с утвърдени общности, създаване на публиката и на демонстрация на доверие.

Избор на платформа за социални мрежи, за да разгледа демографски вашата аудитория. Например, потребителите на възраст от 10 до 19 години са най-голямата възрастова група Tiktok. Затова красота-блогъри, насочени към подрастващите момичета, може би ще искат да използват тази платформа като един от основните канали.

След това определете къде е вашата ниша е най-забележимо. Например, за насърчаване на курсове за ускоряване на кариерата си, помислете за поставяне на реклама на професионална мрежова платформа, като LinkedInОт друга страна, за ниши, свързани с модата или пътуванията, по-подходящ Instagram .

Освен това, стартирането на канала в YouTube може да донесе реална полза за тези, който влиза в высококонкурентную ниша, тъй като използването на видео клипове за реклама на вашия продукт може да увеличи броя на потенциалните клиенти на 66%.

Професионален Съвет

Използването на няколко платформи дава повече възможности за споделяне на партньорски линкове, увеличаване на вероятността за привличане на потенциални клиенти. Въпреки това, за всяка платформа се изисква своя собствена стратегия за оптимизация. Така че, ако сте само началото, по-добре да изберете платформа, с която вие сте запознати и се фокусира върху оптимизиране на съдържанието в нея.

Макар и промоция на продукти, афилиейт маркетинг за социални мрежи - отличен начин за привличане на аудитория, наличието на отделен уеб сайт прави вашата марка по-професионален и привлича потенциални клиенти. Всъщност, почти 65% от търговци-партньори генерират трафик с помощта на блоговете.

Освен това, запис в блога предоставят повече възможности за естественото включване на партньорски връзки и оптимизирането им за резултатите на търсачката.

Стъпка 3. Създаване на уеб сайт

Партньорски сайт е централен възел за целия си съдържание на филиал на маркетинга, като ви предоставя повече възможности за избиране на други рекламни материали.

Ето няколко важни стъпки:

Да получите уеб хостинг

Уеб хостинг е услуга, която ви позволява да съхранявате файлове на вашия уеб сайт и да ги направи достъпни в Интернет.

Въпреки че е на разположение няколко вида, shared хостинг е чудесен вариант за търговци-партньори, тъй като той се предлага на цена и не изисква технически познания.

Освен това, ще се нуждаете от име на домейн. Домейн - това е адреса на вашия афилиейт сайт. Тъй като това е нещо, което се инжектира посетителите на Интернет за достъп до сайта ви, изберете уникално, но просто име, като се фокусира върху кратки заглавия, които ще се отрази на вашата марка и избягване на специални символи.

Тук, в Hostinger, нашите планове за съвместен домакин на премиум и бизнес предлагат безплатен домейн - трябва само да се възползвате от нашите мигновено търсене на домейни, за да го проверите за наличност.

Изберете платформа за изграждане на уеб сайт

Благодарение на системите за управление на съдържанието (CMS) като WordPress и дизайнерите на уеб сайтове, не са ви необходими познания по програмиране, за да се създаде уеб сайт от нулата.

Дизайнер на уеб сайтове опростява задачата за изграждане на уеб сайтове, често използвайки интерфейса на плъзгане за по-лесна настройка. Това е чудесен вариант за потребителите, които искат да конфигурирате свои собствени уеб сайтове бързо и без кодиране.

Предлагайки голяма гъвкавост, CMS е идеален за потребители, които искат повече да контролират своите партньорски сайтовеВъпреки това, той има по-стръмна крива на учене, отколкото при проектиране на уеб-сайтове.

Освен за WordPress, други популярни CMS са Drupal и Joomla.

Важно!За изграждане на вашия уеб сайт с CMS, като WordPress, е необходимо хостинг план. Не забравяйте да изберете най-бързият хостинг на сървъра, WordPress, за да се подобри ефективността на сайта и потребителски опит. Изберете уебхостинг с оптимизация с Joomla или Drupal, ако планирате да използвате тези системи за управление на съдържанието.

Ние също така препоръчваме да прочетете нашето ръководство за начинаещи, в която се обяснява как да се създаде уеб сайт с използване на различни платформи.

Създаване на Вашия сайт с помощта на теми и плъгини

За потребителите на WordPress различни безплатни теми е на разположение за изтегляне в официалния каталогПросто се уверете, че избраната тема е не само визуално привлекателни, но и се зарежда бързо и е отзивчиви.

Освен това, инсталирайте най-добрите плъгини за WordPress, за да се повиши ефективността на сайта и сигурността, както и да ви помогне да управлявате по-добре уеб сайта.

Стъпка 4. Присъединете се към Партньорска програма

Имайки предвид целевата аудитория и платформа за начало публикуване на съдържание, следващата стъпка е регистрация в партньорски маркетингова програма, която отговаря на вашата ниша.

Можете просто да разгледате марки в своята ниша и да видим, предлагат ли те партньорски програми, към които можете да се присъедините. Като алтернатива, кандидатствайте за създаване на партньорска мрежа, за да получите достъп до разнообразни партньорски програми.

При търсенето на подходящ партньорска програма трябва да се вземат предвид някои аспекти:

Период на използване на "бисквитки"

Всички партньорски продажби се дължат ви с помощта на отслеживающего на "бисквитката", притурката към вашия партньорски връзки, срок на действие, с което може да варира от една до повече от 30 дни. Докато по-кратък период на използване на "бисквитки" все още може да бъде ефективен, програми с по-дълъг период дават повече време, за да убеди публиката да премине.

Структура на комисията

Компанията, базирани на абонамент, обикновено предлагат периодични комисии, което ви дава възможност да печелите пари, докато клиентът плаща за услугата. Други се нуждаят, за да се създадоха целенасочено определен обем продажби, преди да изпратите ден.

Освен това, обърнете внимание на процент комисионна. В зависимост от вида на продуктите, които насърчават, има три вида партньорски програми:

  • Ниска комисионна, голям обем. Тези програми са ниско платени, но предлагат широка гама от основни партньорски продукт. По този начин, за постигане на целта по доходи трябва да генерират много съдържание и трафик. За пример може да служи на Amazon партньорска програма.
  • Висока комисия, нисък обем. С высокооплачиваемыми партньорски програми можете да получавате повече приходи при по-малко количество на продажбите. Обикновено те включват луксозни партньорски стоки като часовници, бижута и антики.
  • Висока комисия, голям обем. Тези програми са высококонкурентными поради високото им способности да печелите. Примери за това са партньорски програми на кредитни карти и уеб сайт.

Подравняване на марката и репутацията на

Партньорство с надеждни продавачи ще се отрази негативно на вашата марка. Преди да изберете партньор-партньор, запознайте се с онлайн ревюта, спорни форумите или беседами в социалните мрежи, за да прецени репутацията на марката.

Освен това, уверете се, че сте сотрудничаете с марки, подходящи за вашето съдържание и целевата група. В противен случай рискувате да загубите доверието на аудиторията си.

Поддръжка

Вижте, дава ли програма с допълнителни средства, които ще ви помогнат за насърчаване на техните продукти, като например визуални ефекти или семинари. Например, партньори, които са се присъединили към партньорска програма Hostinger, получават допълнителна помощ от специален мениджър за работа с партньори.

Целева страница партньорска програма Hostinger.

След като сте решили с партньорски маркетингова програма, към която искате да се присъедините, както и продукти за промоции, време е да създават съдържание.

Професионален Съвет

След като успешно продвинете партньорски продукт и ще подобри своите умения за онлайн маркетинга, помислете за присъединяване и към други програми, за да разнообрази източниците си на доходи.

Стъпка 5. Напиши отлично Съдържание

Лошо съдържание и невнимателно поставяне на партньорски връзки не са достатъчни, за да се превърне вашата аудитория в покупката на клиенти. Успешен партньор маркетинг залага на установяване на контакти със съществуващата аудитория, за да заслужа доверието си.

Този начин на създаване на ценно съдържание, който ще намери отклик в аудиторията си, е задължително.

Високо качество на съдържанието, не само да ви убедят съществуващата аудитория, но и ще помогне за подобряване на ефективността на вашия сайт в резултатите от търсене. По-висок ранг увеличава шансовете за получаване на по-голямо количество органичен трафик и привличане на нови посетители.

Дали това е видео в YouTube, запис в блога ви или новини информационен бюлетин, трябва да се стремят да създават оригинални, информативно съдържание, което отговаря на запитвания от публиката, или им помага да решат една или друга проблема.

За получаване на вдъхновение започнете с проучване на ключови думи и определяне на техните проблеми и болка точки.

Добро правило на палеца при първото стартиране - да се съсредоточи върху специфично, длиннохвостое ключова дума, тъй като за него е по-лесно да се класира, от по-общи ключови думи. Използване на инструменти за търсене на ключови думи, като Semrush или Google Keyword Planner, може да помогне в този процес.

Планер в Google ключови думи: изберете правилните ключови думи.

В допълнение, комбинацията не зависи от време и тенденцията по - чудесен начин да се осигури актуалността на марката през цялата година.

Ето няколко често срещани видове на съдържание за изграждане на вашия афилиейт сайт:

  • Ревюта на продукти. Много популярен съдържание сред търговци-партньори, тъй като 90% от онлайн купувачите търсят отзиви на стоки , преди да посетите сайта и покупката на продукта.
  • Сравнение на продукти. Сравнете две сходни продукт и разглеждане на техните предимства и недостатъци, за да помогне на публиката да вземе решение за покупка.
  • Обобщение на продукта. Подобно на сравнението продукти, преглед на продукти се оценява на няколко продукта в рамките на една и съща категория.
  • Ръководство. Обяснете стъпка по стъпка как работи даден продукт или услуга. Когато клиентът може ясно да се разбере, каква полза от това ще му донесе, е по-склонен да придобият това.
  • Страница ресурси. Този съдържание, състоящ се от инструменти и ресурси, които да ви помогнат за решаване на проблеми на публиката, може още повече да засили доверието към вас като експерт.
  • Електронни книги. Углубитесь в теми, които не се вписват в пост в блог. Освен това, електронните книги могат да се използват като водещи магнит за разширяване на списъка с адреси.

Важно!Не забравяйте да включите и вашият печалба разкриване на информация, обяснявайки, че вие получавате комисионна всеки път, когато хората правят покупки за вашия партньорски линк.

Стъпка 6. Въз основа на трафика към Вашия Партньорски сайт

След като у вас ще се появи достатъчно количество публикувани съдържание, е време да се привлече трафик към вашия партньорски сайт. Това е необходимо за генериране на потенциални клиенти, увеличаване на реализациите и за привличане на потенциални клиенти.

Следователно, създаване на SEOстратегия е задължително условие - колкото по-висок е вашият сайт се появява в търсачките, толкова повече трафик ще получите. Това включва оптимизация на ключови думи, създаване на връзки и да гарантира, че сайтът е подходящ за мобилни устройства.

Ето и някои други техники за привличане на трафик към вашия партньорски сайт:

  • Маркетинг по електронната пощаТече кампания по електронната поща. помага за нежно прокара читатели за закупуване. Създаване и изпращане на електронна поща, вие можете директно да докладва относно препоръките на продукта, ограничени оферти и редовни актуализации. Използвайте потребителски адрес на електронна поща, съдържащи името на вашия уеб сайт, за да се увеличат шансовете за успех на вашата кампания по електронната поща.
  • Бъдете активни в социалните мрежи. Наличието на достоверна присъствие в социалните мрежи, увеличава популярността на марката. Можете да повиши участието на абонатите, както и за оптимизиране на съдържанието с помощта на хэштегов, за да се увеличи популярността.
  • Участвайте в онлайн дискусии във форума. Онлайн форуми, като Reddit и Quora, - отлично място за установяване на контакт с вашата целева аудитория. Тъй като повечето форуми не е позволено да поставите партньорски връзки, перенаправляйте хора на пост в блога си или целеви страници, партньори.
  • Напиши гост пунктове. Обърнете се към сайтове във вашата ниша и предложете да пиша за тях висококачествени мнения. Това ще помогне за привличане на вашия сайт аудитория, вече се интересуват от тази тема.

Следващата важна стъпка за оптимизация на вашите усилия за партнерскому маркетинг е прикриване на връзките, практиката на скриване на id за партньор от URL адрес чрез пренасочване му към друга страница.

Маскиране на партньорски връзки помага за предотвратяване на залавяне на връзки, един от най-големите рискове за сигурността в партньорски маркетинг. Това се случва, когато нападателите се опитват да откраднат ценни комисионни, на мястото на вашия уникален идентификатор на своите.

Например, вместо дълъг, сложен на URL адреси, съдържащи цифри и символи, както в примера по-долу:

www.youraffiliateprogram.com/?affiliateid=123qwerty*

Можете да направите филиал на връзката е по-визуално привлекателен и удобен за потребителя:

www.yourwebsitename.come/affiliate-product

Скрита връзка се възприема като по-безопасно, тъй като точно тя съобщава на потребителите, какво да очакваме при натискане върху него.

Освен това, също така е по-лесно да запомня и да ги споделят, че помага за увеличаване на популярността на марката и да разшири обхвата на публиката.

За скриване на препратки, можете да използвате плъгини за WordPress, като Pretty Links или ThirstyAffiliates.

Стъпка 8. Следете Своите Партньорски кампании

Правилният мониторинг на партньорски връзки е необходим за създаване на ефективна стратегия за генериране на доходи. Това включва проследяване на това, кои страници, връзки и визуални елементи получават най-много трафик и реализация.

Въпреки че повечето партньорски програми предоставят данни за продажбите чрез партньорски панел за наблюдение, може да се използват допълнителни инструменти за филиал на маркетинга за оптимизиране на кампаниите.

Те ще ви помогнат да следите вашите партньорски кампании по различни маркетингови канали, и да се усъвършенстват вашите партньорски стратегии. Примери могат да служат Post Affiliate ProLinkTrack и Voluum.

Voluum: вашият печалба софтуер "Всичко в едно".

Освен безплатни инструменти като Google Analytics и Google Tag Manager, и да ви помогне да следите партньорски връзки.

Страница поздрави на Google Analytics.

Ако сте потребител на WordPress, има няколко партньорски плъгини за опростяване на процеса.

MonsterInsights, например, позволява на потребителите да виждат обема на трафика за отделни страници продукт от контролния панел на WordPress. Той се интегрира с вашия акаунт в Google Анализ за проследяване на партньорски връзки и плъгини за прикриване на връзки, като Pretty Links, за да настроите пренасочване на вашите партньорски връзки.

Чудовищни поличби: най-Добрият плъгин за анализаторите на WordPress.

Стъпка 9. Увеличете доходите си

Въпреки че предишните стъпки ще ви помогнат да започнете своята кариера в партньорски маркетинг, няма гаранция, че това ще доведе до партньорски доход. В допълнение към проследяване на връзки, за увеличаване на филиал на доходи е необходима постоянна оптимизация на вашите маркетингови усилия.

Пусни тест на съдържанието си - чудесно начало. Например, определете кои публикации получават висок трафик, но нисък RPM (приходите на хиляда импресии).

След промените някои елементи, за да видите, че води до повече реализации и увеличава вашия партньорски доход:

  • Проверете своите заглавия. За да се оцени тяхната ефективност, създаване на две заглавието за едно и също съдържание. Разделете трафик на две групи и да се покаже различни заглавия за всяка.
  • Експериментирайте с изображения. Можете да прекарате един и същ тест с два отделни висококачествени изображения на един и същ продукт. Оценете резултатите и изберете изображението, което се преобразува в повече.
  • Поставете сравнителни таблици. За сравнение на продукти или коментари помислете за добавяне на сравнителна таблица, показваща характеристики на продукти и цени.
  • Оптимизирайте CTA.Призиви за действие трябва да бъдат кратки и персонализираните. Използвайте думи, свързани с времето, като Извършват покупки сега", "Ограничен", "Последен шанс", и ги свържете с таймер за обратно броене, за да се създаде усещане за спешност.
  • Добавете изскачащи прозорци с намерението да излезете. Тези изскачащи прозорци служат най-новото средство за да убеди посетителите, които ще напуснат сайта. Можете да настроите изскачащи плъгин за WordPress, например OptinMonster, за да помогне в това.

Как работи партньорски маркетинг?

Основната отговорност партньорски маркетинг се състои в това, да привличат публиката да извърши действие – независимо дали това е покупка, изпращане на форма или посещение на сайта на търговеца.

За този търговци поставят партньорски връзки към техните уеб-страници, блогове и публикации в социалните мрежи. Който проследява бисквитка вътре връзки помага на партньорски мрежи да се определи от къде се вливаше продажба. По този начин всеки път, когато клиентът извършва покупката, продажбата се регистрира в съответния партньор.

Видове филиал на маркетинга

В зависимост от нивото на асоциация с продвигаемым продукт, има три основни вида филиал на маркетинга:

  • Независим партньорски маркетингТази форма на афилиейт маркетинга не изисква пряка връзка между свързани лица и рекламирания продукт. Партньорите получават комисионна единствено за показването на реклами на продавачите, независимо от това, отговарят те на вашата ниша или не. Например, моден блог в който се публикуват реклама на салона.
  • Занимава партньорски маркетинг. Този тип се отнася към свързани лица, които са тясно свързани с продукта. Включени като експерти в своята ниша, те запозная читателите с продукта и дават препоръки на базата на личен опит.
  • Свързани Партньорски маркетингКомбинация от две други видове, свързани с партньорски маркетинг включва промоция на съответните продукти, без пряка изявления. Често отрасли имат определена степен на доверие в своята ниша, което ги прави надежден източник на информация. Например, ако имате изградената аудитория фитнес блог, можете да насърчаване на обзавеждане за фитнес, въпреки факта, че никога не са се радвали.

Видове плащания в партньорски маркетинг

Ето и основните начини на плащане в партньорски маркетинг:

  • Плащането запродажу. Най-често срещана структура плащане в партньорски маркетинг. Партньорите получават процент от цената на продукта с всяка покупка, добра за тяхната уникална партньорска връзка.
  • Оплатазалидерство. Този метод се плаща от партньора си възнаграждение въз основа на реализация на потенциалните клиенти. Например, когато те успешно да се мотивират потенциалните клиенти да създадете пробна акаунт или се абонирате за бюлетина с новини.
  • Плащането заклик. Този метод изчислява комисионна въз основа на обема на трафика, препратка към сайта на търговеца. Колкото повече потребители ще преминат по-партньорска връзка, толкова по-добре.

Защо трябва да Се започне Партньорски маркетинг?

Партньорски маркетинг е бързо развиващата се индустрия – до 2022 г. разходи достигна 8,2 милиарда долара само в Сащ, в сравнение с 5,4 млрд. долара през 2017 година.

Освен това, бизнес-модел е печеливша за бизнес и свързаните с него лица. Освен, че това ще помогне на компаниите да привлекат нови клиенти, това ще помогне на публиката да намерите най-добрите продукти и услуги. Що се отнася до вашата партньорска платформа, а след това тя ще ви помогне да създавате съдържание и получаване на партньорски доход.

Ето и допълнителни причини, поради които си струва да започнете партньорски маркетинг:

Партньорски маркетинг - това е малорискованный и малозатратный

Партньорски маркетинг не изисква голям първоначален бюджет. За разлика от откриването на традиционните бизнес, като онлайн магазин, не е нужно да се притеснявате за логистиката и за разходите за разработване на продукти, услуги и доставка.

Въпреки че могат да възникнат някои първоначални разходи, най-вече при изграждането на вашия уеб сайт, след като го настройки без допълнителни инвестиции не се очаква.

Това също е свързано с нисък риск, тъй като за неуспешен продажба не се заплаща глоба.

Партньорски маркетинг е Лесно мащабирани

Няма ограничение за мащабиране на вашия бизнес афилиейт маркетинг. Можете едновременно да въведат нови продукти за текущата публиката, докато на съществуващите партньорски съдържание продължава да генерира печалба.

Освен това, можете да се абонирате за различни партньорски програми, за да увеличите приходите си.

Това е Източник на пасивен доход

Партньорски маркетинг ви позволява да получавате постоянен поток от пасивен доход. Това обаче не е гаранция за успех.

Трябва да прекарват времето си в създаването на рекламни платформи, формирането на публиката и създаване на източници на трафик. Въпреки това, след създаването на вашия партньорски връзки могат постоянно да генерира доход.

Колко пари Можете да спечелите като Партньор по маркетинг?

Като специалист по партнерскому маркетинг, вашия потенциал за печалба зависи от такива фактори, като ниша, продукти, партньорски програми, обема на трафика и размера на публиката. Разбира се, колкото повече абонати, толкова повече шансове имате за привличане на повече трафик и реализации.

Средната партньорски маркетинг е спечелил 53 000 долара на година, при това на най-ниско ниво на доходи - 39 000 долара на година, а най-високата - от 73 000 долара на година.

Най-успешните търговци-партньори, като Пат Флин, печелят още повече. Собствен капитал, основател на блога за онлайн маркетинг Smart Passive Income се оценява на повече от 3 милиона долара.

Какви са най-добрите възможности да помогне на вашия афилиейт маркетинг за да започнете работа?

За нови партньори, търсене на продавачите и на партньорски продукти може да се окаже объркващо, но необходима задача.

Ефективен начин да започнете е да се присъедините към партньорска мрежа, която посредничи между клоновете и марки.

Ето някои от най-добрите партньорски мрежи за начинаещи:

  • Партньори На Amazon. Световно призната марка с 365 милиона единици на продукти, за насърчаване на Amazon партньорска програма е идеална за всички партньори, търговци започват пътуването си.
  • Банка кликвания. Това е една от най-старите партньорски мрежи. Той е идеален за търговци, които искат да рекламират цифрови партньорски продукти.
  • CJ. Тъй като той осигурява достъп до тази на партньорски програми, CJ помага на партньорите да се определи за какви програми да се присъединят, и по подходящ начин да оценят своя потенциал за печалба.
  • УдарТой е подходящ за всички партньори, които искат да започнат кариерата си, тъй като в него са изброени марки, които предлагат незабавно одобрение.

Грешки, които трябва да се избягват като партньор по маркетинг

Въпреки че това е доста проста и печеливша бизнес-модел, партньорски маркетинг също се отличава с висока конкурентноспособност. За да просперира в бранша, трябва да имате партньорска стратегия, която преобразува. Знанието за това, какво не трябва да правите партнерскому маркетинг, е стъпка в тази посока.

Ето няколко примера за грешки на филиал на маркетинга, което трябва да се избягват:

  • Липсата на познания за продукта
  • Пренебрегване на ефективността на сайта
  • Упускание от поглед значението на SEO
  • Създаване на низкокачественного съдържание
  • Разчитаме на една партньорска програма
  • Подценяваме доверието на публиката
  • Не включително разкриването на филиал на информация

Заключение

Партньорски маркетинг - това е малорисковая, лесна за мащабиране на бизнес-модел, която ви позволява да печелите пари в Интернет, създаване на рекламно съдържание. Стартиране на афилиейт маркетинга не се нуждае от напреднали технически познания или голям бюджет.

След като сте се появи ниша и платформа, чета партньорски програми, за да се присъединят. След това създайте високо качество на съдържанието за насърчаване на партньорски продукти и разнообразят източниците на трафик, за да привлече повече потенциални клиенти. Най-накрая, следете своите партньорски кампании и стартирайте тестовете за тяхното оптимизиране.

Имайте в предвид, че успехът в партньорски маркетинг не идва за една нощ. Ако сте само началото, може да мине известно време, преди да си съдържание ще започне да генерира реализация. Така че, важно е да отделят време за проучване и въвеждане на съвета за партнерскому маркетинг.

И накрая, както и във всеки друг успешен бизнес, най-важна стъпка е да започнете. С достатъчно знания за това, как да започнем партньорски маркетинг, вие сте добре подготвени за това, за да започне това пътуване. Късмет.

Предложението За Четене

15 Причини, поради които не печелят пари чрез афилиейт маркетинг
10 от Най-често срещаните Измами в партньорски маркетинг

Как да започнем партньорски маркетинг ЧЕСТО ЗАДАВАНИ въпроси

В този раздел ние ще обясним някои често задавани въпроси за това, как да започнем партньорски маркетинг.

Мога ли да започна партньорски маркетинг без пари?

Отговорът е ДА. Не е необходим голям капитал, за да започне партньорски маркетинг. Присъединяването към повечето партньорски мрежи не изисква никакви разходи, за да стимулира вашите усилия да бъдат различни безплатни платформи.

Всичко, което ви трябва, е работещ компютър, прилична връзка с Интернет и отделено време, за да развиете вашия бизнес. Вие дори можете безплатно да се намери курсове по партнерскому маркетинг онлайн.

Добър ли е партньорски маркетинг за начинаещи?

Партньорски маркетинг си струва да опитате начинаещи. Това малорискованный, евтин и лесен за мащабиране метод. Няма ограничение за това колко можете да спечелите като партньор по маркетинг. Потенциално биха могли да получат от шест фигура доход от афилиейт маркетинг – с достатъчно време, усилия и ефективна стратегия.

Колко могат да спечелят Начинаещи Търговци-партньори?

Начинаещите търговци-партньори могат да печелят от 0 до 1000 долара на месец.

Докато наличието на вече съществуващата аудитория ще ускори растежа на вашия бизнес, за начинаещи може да се наложи известно време да се коригира, преди да извърши партньорски продажба.

Мога ли да започна Партньорски маркетинг Без да имате уеб сайт?

Да, за стартиране на афилиейт маркетинга не е необходима уеб-сайт. Можете да споделя партньорски линкове към социални мрежи като Instagram, TikTok и YouTube. Въпреки това, наличието на уеб сайт е изгодно, защото това повишава доверието към вас и разширява обхвата

Няма коментари:

POST /IndexNow HTTP/1.1 Content-Type: application/json; charset=utf-8 Host: { "host": "www.example.org", "key": "POST /IndexNow HTTP/1.1 Content-Type: application/json; charset=utf-8 Host: { "host": "https://nugno.blogspot.com", "key": "3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857", "keyLocation": "https://nugno.blogspot.com/3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857.txt", "urlList": [ "https://www.example.org/url1", "https://nugno.blogspot.comfolder/url2", "https://www.example.org/url3" ]", "keyLocation": "https://nugno.blogspot.com3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857.txt", "urlList": [ "https://nugno.blogspot.comurl1",