Софтуер - kaldata.com

вторник, 23 май 2023 г.

Как да направите уебсайт за партньорски маркетинг в 10 стъпки, за да гарантирате успеха на вашия бизнес

 

Как да направите уебсайт за партньорски маркетинг в 10 стъпки, за да гарантирате успеха на вашия бизнес 

Управляването на уебсайт за партньорски маркетинг е чудесен начин да правите пари онлайн . Например, Адам Енфрой, известен афилиейт маркетинг и блогър, генерира $80 950/месец само от афилиейт приходи.

Процесът на партньорски маркетинг също е по-прост от продажбата на стоки или услуги онлайн – вие просто поставяте връзка и печелите пари, когато хората купуват продукта на марката чрез нея.

Въпреки това разбирането как работи партньорският маркетинг не е достатъчно. Успешните партньорски уебсайтове се нуждаят от подходяща подготовка и стратегии.

В тази статия ще разгледаме ръководство стъпка по стъпка за това как да създадете първия си партньорски уебсайт и да постигнете успех в печеленето на пари чрез партньорски маркетинг.

Как да създадете уебсайт за партньорски маркетинг – видео урок

Как да си направим уебсайт за партньорски маркетинг.

АБОНИРАЙТЕ СЕ ЗА ОЩЕ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ВИДЕА!Hostinger Academy

1. Изберете ниша

Първата стъпка към изграждането на успешен уебсайт за партньорски маркетинг е изборът на правилната ниша – конкретна тема, върху която ще фокусирате съдържанието си.

Добър съвет е да изберете ниша, за която знаете и да се наслаждавате на обсъждането. Една от най-големите грешки в партньорския маркетинг, които начинаещите правят, е да избират най-печелившите и актуални категории, без да вземат предвид техните умения и страсти. В крайна сметка те спират да правят съдържание, защото губят интерес.

Използвайте този списък с въпроси, за да ви помогне да изберете ниша, която имате опит и страст:

  • Какви са твоите хобита?
  • В какви индустрии сте работили?
  • Какви дейности обичате да правите и често губите представа за времето?
  • За какви теми вашето семейство и приятели обикновено търсят вашето мнение?

След като изброите възможните ниши, опитайте се да напишете десет идеи за съдържание за всяка тема. Ако измислянето на десет заглавия ви се струва предизвикателство, тази ниша може да не е най-подходящата за вас.

Освен че отговаряте на темата на вашата компетентност и интерес, уверете се, че тя е многостранна. Избягвайте ниши, към които хората бързо губят интерес. Google Trends е чудесен инструмент, за да разберете дали дадена тема е в тенденция, стабилна или намалява с времето.

Таблото за управление на Google Trends, показващо сравнителни графики между три партньорски маркетингови ниши – финанси, книги и игри.

След това преминете към Adwords Keyword Planner, за да го анализирате допълнително. Този инструмент показва средни месечни търсения, конкуренция и прогнози за оферти. Ако офертата е конкурентна и средните месечни търсения са високи, тази ниша ще бъде чудесен избор.

Таблица с идеи за ключови думи в инструмента за планиране на ключови думи на Adwords на Google, съдържаща няколко колони, включително средни месечни търсения и прогнозна оферта за страница.

За тези, които все още не са сигурни, ето някои от най-добрите партньорски ниши, които да разгледате:

  • Финанси
  • технология
  • образование
  • Здраве и добро физическо и психическо състояние
  • Игри

Присъединете се към правилната партньорска програма

След като вземете решение за ниша, е време да потърсите свързани партньорски маркетингови програми , към които да се присъедините.

Основно има две опции за намиране на възможности за партньорство:

  • Вътрешна партньорска програма. Това е партньорска маркетингова програма, публикувана от самата компания, като Amazon Associates и Hostinger Affiliate Program на Amazon .
  • Партньорска мрежа. Тази платформа е посредник между партньора и продавача, покриващ множество ниши и марки. Примерите включват ShareASale и Awin .

Също така е възможно да се присъедините към множество партньорски програми, дори комбинацията от вътрешни програми и партньорски мрежи. Обмислете обаче тези съвети, преди да го направите:

  • Уверете се, че бизнесът има добра репутация.
  • Изберете продукти, подходящи за вашата ниша.
  • Търсете партньорски маркетингови програми с конкурентни комисионни.
  • Разберете продължителността на бисквитката .
  • Прочетете общите условия, особено критериите за успешни сделки.

2. Изберете тип уебсайт

Изборът на ниша е първата стъпка към стесняване на вашите възможности при създаване на уебсайт за партньорски маркетинг. След това изберете тип уебсайт, който да стане сайт за достъп за конкретни нужди.

За ваше вдъхновение сме събрали пет варианта и най-добрия пример от всеки вид.

Блог

Собствениците на блогове могат да пишат по определена тема и да включват партньорска връзка в съдържанието. Връзките трябва да са подходящи за публикацията в блога, така че да не звучи като партньорска маркетингова измама .

The Points Guy е сред най-популярните сайтове за партньорски маркетинг в туристическата индустрия. Той дава практически съвети на целевата аудитория за максимизиране на възнагражденията на кредитни карти и авиокомпании за по-ниски пътни разходи. Той печели комисионни от няколко партньорски програми, като United Airlines и American Express .

Началната страница на The Points Guy, маркетингов сайт за партньорски пътувания

Обяви за търговия на дребно

Този тип партньорски уебсайт изглежда като истински магазин за електронна търговия. Той обаче изброява артикулите на други търговци на дребно и пренасочва клиентите към техните сайтове, използвайки партньорски връзки, вместо да показва собствените си продукти.

Погледнете уебсайта на Canopy , ако искате да направите този вид сайт за партньорски маркетинг. Екипът подготвя списъци с тенденции, нови и най-популярни артикули и места за партньорски връзки на Amazon.

Началната страница на Canopy, уебсайт за партньорски маркетинг с обяви за търговия на дребно

Сайт за преглед на продукти

Сайтовете за преглед на продукти описват продуктите, които собственикът е тествал или използвал. Също така е възможно да приветствате сътрудниците да напишат рецензии за елементи, които са използвали.

Gadget Review е един от успешните партньорски уебсайтове от този тип. Както подсказва името, той предоставя прегледи на притурки и най-добри препоръки в различни области, от кухненски уреди до компютърно оборудване. Всеки преглед ще съдържапартньорски връзки на Amazon .

Началната страница на Gadget Review, уебсайт за партньорски маркетинг за преглед на продукти

Сайт за сравнение на цените

Уебсайтовете за сравнение на цените показват на посетителите конкретен продукт и неговите цени от различни магазини, като им помагат да изберат най-достъпните за нула време. Някои от тях може също да включват прегледи и сравнения на потребители.

Skyscanner е популярен сайт за партньорски маркетинг в тази категория. Той сравнява полети, хотели и услуги за коли под наем от различни доставчици, за да помогне на посетителите да изберат най-достъпната опция.

Началната страница на Skyscanner, уебсайт за сравнение на полети и хотели

Уебсайт за ежедневни сделки

Печелете комисионни, като събирате сделки от фирми и производители на едно място. Това помага на посетителите да спестят много пари, като използват купони на уебсайта.

Добър пример за това е Groupon . Той събира оферти от различни категории, включително продукти за здравеопазване и училищни пособия. Всяка страница със сделка показва клиентски отзиви и подробности за промоцията като продължителност, както и правила и условия.

Началната страница на Groupon, уебсайт за ежедневни сделки

Професионален съвет

Потърсете най-добрите уебсайтове за партньорски маркетинг във вашата ниша, преди да вземете решение за типа на уебсайта. Можете да ги използвате като вдъхновение или да изберете напълно различен метод, който може да запълни празнина. SimilarWeb е чудесен инструмент за намиране на уебсайтове с подобна ниша.

3. Изберете име на домейн и доставчик на уеб хостинг

След като решите какъв тип уебсайт да изградите, закупете план за уеб хостинг – услуга, която съхранява данните за вашия уебсайт онлайн и ги прави достъпни за потребителите на интернет. Ще ви трябва и име на домейн, за да направите партньорски уебсайт, тъй като то действа като адрес на сайта, който хората въвеждат в браузъра си.

Много уеб хостове предлагат регистрация на име на домейн, така че няма да се налага да купувате хостинг и домейн отделно.

Регистрирайте уеб хостинг

Изборът на уеб хост с най-евтината оферта може да бъде изкушаващ за начинаещи. Все пак препоръчваме да инвестирате в качествен хостинг за по-добро дългосрочно представяне на уебсайта.

Шест аспекта, които трябва да имате предвид при избора на доставчик на уеб хостинг са:

  • Скорост. Изберете уеб хост със стабилна и бърза скорост на сървъра, за да сте сигурни, че уебсайтът ви ще се зарежда гладко. Проверете неговата гаранция за непрекъсната работа и статус – колкото по-близо до 100% , толкова по-добре.
  • Сигурност. Добрият уеб хост трябва да предлага SSL сертификати , редовно архивиране и основни мерки за сигурност, за да защити уебсайта ви от атаки на зловреден софтуер.
  • Удобство за потребителя. Начинаещите трябва да изберат уеб хост с интуитивен контролен панел, който да им помогне лесно да настроят уебсайт.
  • Цена. Потърсете уеб хостове, осигуряващи разумни начални разходи и разходи за подновяване. Обикновено уеб хостингът струва между $2 и $500/месец , в зависимост от вида му.
  • Поддържа. Уверете се, че хостинг компанията предоставя 24/7 поддръжка, за да ви помогне, когато се сблъскате с проблем.
  • Мащабируемост. Добрият хостинг доставчик трябва да позволи на партньорските търговци да надграждат своите планове, докато техните уебсайтове растат.

Много уеб хостове идват с различни оферти, така че купете хостинг пакет, подходящ за вашите нужди. За начало препоръчваме споделен хостинг или WordPress хостинг, тъй като е достъпен и лесен за управление.

Разберете името на вашия домейн

Персонализираното име на домейн е по-добро от безплатно име на домейн с име на доставчик на уебсайт в него. Той е чист, кратък и прави уебсайта да изглежда надежден.

Един добър домейн трябва да е кратък, прост и лесен за изписване – за предпочитане между три до четири термина . Включването на подходящи ключови думи в име на домейн също може да помогне на потребителите и търсачките да разберат за какво става дума в даден уебсайт.

Ако имате целева аудитория в конкретна област, помислете дали да изберете домейн от първо ниво за желания регион. Например изберете .co.uk за насочване към жителите на Обединеното кралство и .es за привличане на испанския пазар.

Професионален съвет

Използвайте генератор на имена на домейни , ако измислянето на добро име на домейн е предизвикателство. Просто въведете ключови думи във вашата ниша и инструментът ще предложи много идеи за имена.

4. Изберете платформа за създаване на вашия уебсайт

Изборът на правилната платформа е в основата на създаването на уебсайт, тъй като ще повлияе на неговия външен вид, функционалност, потребителско изживяване и поддръжка.

Нека да разгледаме четири точки, които трябва да имате предвид, когато избирате най-добрата уеб платформа за вашия уебсайт за партньорски маркетинг:

  • Лекота на използване. Възможно е да се изгради цял уебсайт, без да се налага да разбирате или пишете код. Въпреки това някои интерфейси на уеб платформи може да са по-лесни за някои хора, така че помислете дали да не разгледате тяхното ръководство.
  • Персонализиране. Намерете платформа, която ви позволява да персонализирате външния вид и функциите на уебсайта въз основа на вашите нужди.
  • Цена. Проверете ценовия пакет на платформата и възможните добавки, след което съпоставете изчислението с вашия бюджет.
  • Поддържа. Уверете се, че платформата предлага полезна поддръжка чрез уроци, форуми или имейли.

Като цяло има две основни платформи за уебсайтове – система за управление на съдържанието (CMS) като WordPress и създатели на уебсайтове . Основната разлика между WordPress и конструктор на уебсайтове е, че първият отнема известно време за овладяване, но предлага по-добро персонализиране и мащабируемост, докато вторият има лесен за използване интерфейс, но ограничени опции.

важно! За тази статия ще използваме WordPress за създаване на партньорски уебсайт. WordPress е безплатен, захранва милиони уебсайтове и предлага голямо разнообразие от опции за персонализиране.

Приставките на WordPress могат да активират разширени функции като система за управление на партньори и поддръжка за чат на живо. Освен това има много теми за персонализиране на външния вид на уебсайта според вашия вкус.

Ако използвате тази платформа, първата стъпка е да инсталирате WordPress . Най-бързият начин да го направите е да използвате автоматичен инсталатор през контролния панел на хостинг доставчика, при условие че вашият предлага такъв инструмент.

Потребителите на Hostinger могат да намерят автоматичния инсталатор в раздела Уебсайт в главното меню на Хостинг .

Бутон Auto Installer на hPanel

След това изберете WordPress, попълнете формуляра и натиснете бутона Инсталиране . Когато Hostinger покаже WordPress под Инсталирани приложения , щракнете върху иконата с три точки → Управление → Редактиране на уебсайт за достъп до таблото за управление на WordPress.

Таблото за управление на WordPress в hPanel, подчертаващо бутона „Редактиране на уебсайт“ в десния раздел

5. Персонализирайте своя уебсайт

След като инсталирате платформата на уебсайта, следващата стъпка е персонализирането на външния вид и функциите, за да отговарят на вашия стил и да направят сайта по-привлекателен. Визуално атрактивният уебсайт може да подобри първото впечатление и да задържи хората ангажирани.

Изберете тема

WordPress има много безплатни опции за теми в официалната си директория. Всяка тема на WordPress предоставя различно оформление и функции за конкретни цели. Друга възможност е да закупите първокласна WordPress тема от пазари на трети страни като Elegant Themes и StudioPress , за да получите уникален дизайн и по-добра поддръжка.

Каквато и тема да изберете, уверете се, че има адаптивно оформление. Това означава, че темата може автоматично да се адаптира към устройството на потребителя.

За да разберете дали темата е отзивчива, проверете нейното описание. Освен това потребителите на Google Chrome могат да го валидират, като посетят демонстрационния сайт, щракнат с десния бутон върху него и изберат Проверка → Превключване на лентата с инструменти на устройството . Плъзнете манипулаторите, за да преоразмерите прозореца за изглед – ако изглежда добре и функционален във всякакъв размер, той е отзивчив.

Лентата с инструменти за превключване на устройството и манипулаторите на елемента за проверка на Chrome, за да видите дали сайтът отговаря.

Професионален съвет

Добър съвет е да изберете тема с предварително изградени функции въз основа на типа на вашия уебсайт. Например уебсайт за ежедневни сделки може да избере тема за купон като Froday. Тъй като тази тема предлага предварително оформени купони, обратно броене на купони и изпращане на сделки, не е необходимо да инсталирате или купувате приставки на трети страни – спестявайки място за съхранение и разходи за хостинг.

След това инсталирайте темата и я персонализирайте с помощта на инструмента за персонализиране на теми по подразбиране на WordPress или създател на страници като SeedProd .

Персонализирайте менюта и джаджи

Навигационните менюта са списък с връзки към основни страници на вашия уебсайт, обикновено поставени в секцията за заглавка. Някои типични менюта включват категориите Начало, Блог и Информация.

Междувременно джаджата на WordPress е блок от съдържание, което потребителите могат да добавят към страничните ленти, долните колонтитули и други области на своя сайт в зависимост от темата. Обикновено съдържа медии, връзки за навигация и допълнителна информация, отделно от основното съдържание, като най-новите и популярни публикации.

За да добавите приспособления или менюта, щракнете върху Външен вид → Персонализиране на таблото за управление на WordPress и изберете Менюта или Приспособления . Тук можете да редактирате йерархията или стиловете на притурката и менюто и да добавяте медии или връзки.

Опциите за менюта и приспособления в персонализатора на теми на WordPress

Инсталирайте основни добавки

Приставките за WordPress могат да разширят функционалността на уебсайта без кодиране. Някои основни плъгини, които могат да подобрят ефективността на вашия партньорски уебсайт, са:

  • AIOSEO . Това е инструмент за оптимизиране на търсачките (SEO), който може да помогне на партньорските търговци ефективно да подобрят класирането си при търсене.
  • Wordfence. Този плъгин защитава WordPress сайт от зловреден софтуер, спам и атаки с груба сила.
  • Смуш. Това е инструмент за компресиране на изображения, който позволява на потребителите да показват изображения с висока разделителна способност, без да забавят уебсайта.
  • Еверест форми. Този плъгин има интерфейс, удобен за начинаещи, за да ви помогне лесно да създавате всяка форма.

Професионален съвет

Когато избирате плъгин, уверете се, че е актуален и съвместим с най-новата версия на WordPress. Също така проверете активните инсталации и рейтинга – колкото по-голям е броят, толкова по-надежден е.

6. Създавайте добро съдържание

Добрите уебсайтове за партньорски маркетинг трябва да имат висококачествено съдържание, което може да стимулира трафик и потенциални клиенти. Добре написаното съдържание също може да ангажира и задържи читателите, защото те намират статията за полезна, което ги кара да се връщат редовно.

По-долу са описани три стъпки за създаване на отлично съдържание за вашия уеб сайт за партньорски маркетинг.

Ключови думи за изследване

Първата стъпка към създаването на добро съдържание е проучване на подходящи заявки в избраната от вас ниша. Това помага да се разбере какво търсят хората, предоставяйки списък с идеи за съдържание, които отговарят на техните въпроси и генерират трафик.

SurferSEO е чудесен инструмент за измисляне на идеи за статии. Неговият Content Planner ще предложи подходящи заявки от основната ключова дума и ще ги групира въз основа на намерението за търсене. Този инструмент може също да идентифицира високоефективни статии за тази ключова дума за вдъхновение.

Content Planner на SurferSEO изброява идеи за ключови думи за заявка „UX дизайн“.

Планирайте съдържанието

След като изброите съответните ключови думи, организирайте ги в календар със съдържание, за да ви помогне да останете последователни.

Експертен съвет

Има много инструменти за създаване на график за съдържание. Например, използвам Google Календар и отделям блокове от време, за да пиша, редактирам и публикувам съдържанието.

Редактор

Нийл П.

Позиция

Освен Google Календар, инструменти за управление на проекти като Asana или Trello помагат за организиране на съдържание на едно място – прикачване на файлове и разбиване на процеса на производство на съдържание. Алтернатива е използването на приставката Editorial Calendar за планиране на създаването на съдържание от таблото за управление.

Шаблон за редакционен календар на Asana

Когато планирате публикации в блогове, препоръчваме да дадете приоритет на вечнозелено съдържание, което е постоянно подходящо за читателите. Това включва статии с инструкции и речници.

Като алтернатива, първо подредете съдържанието около най-продаваните партньорски продукти в партньорската мрежа или партньорската маркетингова програма, защото те имат доказан опит в продажбите добре в магазина, което може да повлияе на вашия процент на реализация и приходи.

Може също да искате да наблюдавате всички големи събития във вашата ниша, за да създадете подходящо и актуално съдържание. Например сайтовете за моден партньорски маркетинг могат да планират статии около популярни седмици на модата.

Пишете качествено съдържание

Следвайте тези съвети, за да създадете висококачествена публикация в блог за уебсайт за партньорски маркетинг:

  • Имайте добре структурирано съдържание. Направете текста годен за сканиране, като използвате заглавия, подзаглавия и точки с водещи символи и разделяте дълъг текст на по-къси абзаци.
  • Бъди честен. Помогнете на посетителите в процеса на вземане на решения, като им предоставите обективни преценки. Дайте градивна критика на продукта и предложете алтернативи, когато е възможно.
  • Използвайте правилния anchor текст. Избягвайте да пишете фрази като „щракнете тук“ или „прочетете повече“, тъй като те не описват свързаното съдържание. Вместо това се стремете към описателни и кратки термини или споменавайте имената на партньорските продукти.
  • Интегрирайте визуални елементи. Визуалните елементи могат да разбият текста и да подчертаят важни точки. Освен това те предават съобщения по-бързо от текст и се задържат в дългосрочната памет.

За да увеличи максимално органичния трафик и да види резултати, афилиейт маркетологът трябва редовно да качва съдържание – идеалната честота е три до четири пъти седмично . За щастие е възможно да планирате публикациите си в WordPress за бъдещи дати на публикуване в WordPress.

7. Направете вашия сайт видим в търсачките

Използването на правилните ключови думи за вашето съдържание е само началото на солидна SEO стратегия . Интегрирането на неговите извънстраницни и технически методи също е жизненоважно за създаването на удобен за SEO партньорски сайт, който се класира по-високо в търсачките.

Разработване на логическа вътрешна структура за свързване

Вътрешните връзки са тези, които сочат от една страница към друга на вашия уебсайт. Добре разработената вътрешна стратегия за свързване помага на търсачките да разберат структурата на сайта и помага на потребителите да навигират между съответните страници.

Поставете свързани вътрешни връзки в основното съдържание и се уверете, че текстът на котвата е естествен. Друга възможност е да поставите препоръки за статии в края на публикацията в блога, за да насърчите читателите да ги прочетат.

Добавете алтернативен текст

Алтернативният текст, известен също като алтернативни описания и алтернативни тагове, е описание на изображения, графики или диаграми. Това позволява на търсачките да обхождат уебсайта по-добре и помага на инструментите за четене на екрана да описват изображения на читатели с увредено зрение, подобрявайки достъпността и разширявайки аудиторията.

Добрият алтернативен текст трябва да бъде описателен и кратък. Обмислете използването на инструмент за тестване като разширението Siteimprove Accessibility Checker, за да прецените дали страницата има смисъл със скрити изображения и заменени от техния алтернативен текст.

Осигурете неговата производителност и удобство за мобилни устройства

Скоростта на страницата и удобството за мобилни устройства са основните фактори за класиране в Google . Закъснение от четири секунди намалява показванията на страници с над десет процента и повече от 60% от хората няма да се върнат на уебсайт, който не е удобен за мобилни устройства.

Оптимизирайте изображенията , като изберете правилния формат и ги компресирате с безплатен инструмент като ShortPixel или плъгин като Smush . Проверявайте редовно скоростта на сайта с тестер за скорост като Pingdom Tools и анализирайте кои аспекти се нуждаят от корекции.

За да направят уебсайта удобен за мобилни устройства , търговците на партньори трябва да използват адаптивна тема, правилен размер на шрифта и лесни за натискане бутони с подканваща фраза. Посетете теста за удобство на мобилни устройства на Google, за да разберете дали уебсайтът е функционален и привлекателен на мобилни устройства.

Публикуване на публикации за гости

Публикацията за гост е съдържание, което блогърите пишат за друг сайт. В замяна на публикацията за гост собственикът на уебсайта ще позволи някои обратни връзки към вашия собствен сайт. Може да установи авторитет, да разшири аудиторията и да генерира трафик.

Открийте възможности за публикуване на гости, като напишете „вашата ключова дума + публикация на гости“ или „+ пишете за нас“ в търсачката. Като алтернатива използвайте инструмента за проверка на обратната връзка на Ahrefs, за да наблюдавате профила на обратната връзка на конкурента.

Резултатите от търсенето на „игри + пишете за нас“, за да намерите възможности за публикуване на гости в нишата за игри.

След това обмислете идеи за публикацията за гост и ги предайте на собственика на уебсайта. След като го приемат, напишете съдържанието и следвайте указанията за публикуване на гости.

8. Създайте документи за вашия партньорски бизнес

Партньорският търговец трябва да разкрие връзката си с търговеца и да информира посетителите за получаването на комисионни от продажби, ако закупят продукта чрез връзката. Това ще направи бизнеса с партньорски маркетинг легален и прозрачен.

Някои документи за подготовка за уебсайтове за партньорски маркетинг са:

  • Споразумение за партньорски маркетинг. Това е договор между марка и филиал, в който се посочват комисионните, процесът на изплащане и периодът на договора. Обикновено партньорският маркетинг подписва това, когато се регистрира за партньорска програма.
  • Политика за поверителност. Този документ описва как събирате и използвате информацията за посетителите.
  • Известие за авторски права. Обяснява как хората могат да използват съдържанието и графиките на вашия уебсайт, като ви предпазват от кражба на работата ви.
  • Разкриване на партньорски маркетинг . Това е изявление във вашия блог, което информира читателите, че получавате комисионни, ако закупят продукта чрез вашите връзки.
  • Условия за ползване и отказ от отговорност. Този документ ограничава вашите отговорности за действията на потребителите на уебсайта, като посетители и сътрудници. Например, ако позволите на сътрудниците да публикуват съдържание на вашия сайт, споменете, че тези мнения са техни мнения, а не ваши.

Ядките „Направи си сам“ са чудесен пример за тази практика. Този уебсайт за партньорски маркетинг включва разкриване, когато публикациите му съдържат партньорски връзки. Долният колонтитул също така споменава, че уебсайтът е част отпартньорската програма на Amazon и има връзки към страниците с Отказ от отговорност, Политика за поверителност и Правила и условия.

Долен колонтитул на DIY Nuts, включително връзките към Отказ от отговорност, Политика за поверителност и Правила и условия и информация, че блогът е част от партньорската програма на Amazon

9. Изберете най-добрите инструменти за партньорски маркетинг

Подходящите инструменти могат да ускорят процеса на управление на сайтове за партньорски маркетинг, от организиране на партньорски връзки до осигуряване на най-доброто уеб съдържание.

По-долу са пет основни инструмента за партньорски маркетинг , подходящи за всеки тип уебсайт.

ThirstyAffiliates

Използвайте ThirstyAffiliates за управление на партньорски връзки. Този плъгин за WordPress помага на партньорските търговци с прикриване на връзки – превръщайки дългите URL адреси в прости – директно от таблото за управление на WordPress. Освен това им позволява да групират връзките в категории и информира повредените. Въпреки че ThirstyAffiliates се предлага безплатно с ограничени функции, препоръчваме да закупите един от неговите платени планове, започвайки от $49 .

Google Analytics

Това е безплатен инструмент, който може да проследява продажбите и да анализира данните за трафика във вашия уебсайт. Тези прозрения ще ви помогнат да разберете кои публикации в блогове и продукти се представят добре и какво да подобрите. Добавете Google Analytics към WordPress, като използвате неговия код за проследяване или плъгин като MonsterInsights.

Подобрете

Този софтуер за проследяване на връзки може да идентифицира източника на всяко кликване и продажба. Той е идеален за партньорски търговци, които използват различни канали за популяризиране на продукти и искат да знаят кой от тях се представя по-добре. Improvely може също да открива и блокира фалшиви кликвания. Ценовите планове на този инструмент започват от $29/месец с 14-дневен безплатен пробен период.

Граматически

Grammarly е като асистент за писане, който преглежда граматиката, правописа и плагиатството, което позволява на партньорите да пишат съдържание без грешки. Можете да интегрирате този инструмент в Google Документи и редактора на публикации в WordPress, за да проверявате написаното в реално време. Използвайте някои от функциите на Grammarly безплатно или купете неговата премиум версия, започваща от $12/месец .

Процъфтявайте потенциални клиенти

Това е един от най-добрите изскачащи плъгини на WordPress , предлагащ различни форми за включване, като вградени и наслагвани, и редактор с плъзгане и пускане за лесно проектиране на изскачащи прозорци. Редакторът има мобилен режим за преглед на различни изгледи за включване на мобилни устройства. Ценовите планове на Thrive Leads започват от $19/месец .

Някои партньори може също да се нуждаят от специфични инструменти, за да помогнат с техния процес. Например сайт за преглед на продукти може да използва плъгин за преглед като Taqyeem , за да добави привлекателни стилове за оценка. Междувременно тези, които се присъединят към множество партньорски мрежи, могат да използват Affjet за свързване на данни от всички мрежи в едно табло за управление.

След като създадете уебсайта за партньорски маркетинг, популяризирайте го на други платформи, за да увеличите аудиторията си и да увеличите продажбите. Два метода за популяризиране на вашата марка са използването на социална медийна мрежа и изграждането на имейл списък.

Инвестирайте в имейл маркетинг

Популяризирането на продукти с имейли може да привлече потенциални клиенти, като им изпрати персонализирани оферти за партньори. Нещо повече, имейлите осигуряват силна възвръщаемост на инвестициите – можете да очаквате средна възвръщаемост от $42 за всеки $1 , който похарчите.

За да създадете имейл списък:

  1. Оптимизирайте уебсайта си с приспособления за регистрация и изскачащи прозорци.
  2. Уверете се, че изскачащите прозорци са видими и не разсейват читателите.
  3. Създавайте страхотно съдържание и предлагайте ексклузивно такова, до което те имат достъп само като се регистрират в имейл списъка.

Инсталирайте инструмент за имейл маркетинг като Mailchimp и Sendinblue , за да управлявате абонатите, да създавате атрактивни имейли и да проследявате ефективността.

Редактор на имейл с плъзгане и пускане на Sendinblue

Експертен съвет

Всеки път, когато публикувам ново съдържание, ще направя имейл. Ще огранича имейла си до два или три седмично, защото не искате да изгорите хората с най-добрата си публикация.

Редактор

Нийл П.

Позиция

Използвайте социални медии

Друг практичен съвет за партньорски маркетинг е да популяризирате вашия уебсайт и партньорски продукти в социалните медийни платформи. В зависимост от вашата целева аудитория и умения за създаване на съдържание, можете да използвате Facebook страница или Instagram Reels.

Има повече от четири милиарда потребители на социални медии и те прекарват средно по два часа на ден в платформите. С правилните стратегии те могат да попаднат на вашия профил и да купуват продукти на марки от вас.

Първата стъпка е да избегнете търговска реклама и да предоставите качествено съдържание. Това могат да бъдат специфични за индустрията актуализации, съвети и рецензии. След това включете подходящи хаштагове, за да помогнете на потребителите на социални медии с подобен интерес да намерят съдържанието.

Всеки път, когато разработчиците на социални медии актуализират своите функции или пускат нови, винаги ги проверявайте, за да увеличите гледанията и да увеличите броя на последователите си.

Заключение

Стартирането на уебсайт за партньорски маркетинг е една от най-добрите идеи за онлайн бизнес, тъй като всичко, от което се нуждае, е малка предварителна инвестиция за изграждане на сайт. Това също е отличен начин за генериране на пасивен доход и установяване на вашето онлайн присъствие.

Тази статия обсъди десет стъпки в изграждането на партньорски уебсайтове, от избора на правилната ниша и тип уебсайт до получаване на хостинг и популяризиране на вашата марка.

След това създайте добре написано съдържание и приложете SEO стратегия, за да привлечете посетители. Подготовката на документи, като разкриване на информация за партньорски маркетинг и политика за поверителност, също е важно, за да стане бизнесът законен и прозрачен. И накрая, подсилете цялостната маркетингова стратегия на партньорския уебсайт, като го популяризирате с помощта на социални медии и имейл маркетинг.

До края на този процес ще имате първия си уебсайт за партньорски маркетинг и ще сте готови да правите пари онлайн.

Няма коментари:

POST /IndexNow HTTP/1.1 Content-Type: application/json; charset=utf-8 Host: { "host": "www.example.org", "key": "POST /IndexNow HTTP/1.1 Content-Type: application/json; charset=utf-8 Host: { "host": "https://nugno.blogspot.com", "key": "3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857", "keyLocation": "https://nugno.blogspot.com/3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857.txt", "urlList": [ "https://www.example.org/url1", "https://nugno.blogspot.comfolder/url2", "https://www.example.org/url3" ]", "keyLocation": "https://nugno.blogspot.com3a5635bfbcd94ed2a1ddaefde05fc857.txt", "urlList": [ "https://nugno.blogspot.comurl1",